تمامی دستگاههای فروخته شده از سوی شرکت به مدت حداقل 18 ماه از تاریخ فروش دارای گارانتی می باشد.
شرکت متعهد است کلیه محصولات عرضه شده را علاوه بر دوره گارانتی به مدت 10 سال پشتیبانی خدمات و قطعات ارایه نماید.
مشتریان جهت دریافت خدمات خارج از گارانتی قبل از انجام تعمیرات مربوطه حق دارند از حدود هزینه تعمیرات اطلاع کسب نمایند.
شرکت و کلیه واحدهای خدماتی مستقر در سطح کشور می بایستی پس از پذیرش دستگاه مشتری رسید پذیرش را با ذکر مشخصات کامل نوع دستگاه و ایرادات اعلامی به ذینفع ارایه نماید.
مشتریان در صورت مواجه با هرگونه اشکال کارکردی طی 7 روز کاری از زمان فعالسازی دستگاه می توانند جهت تعویض دستگاه خود تقاضای خود را ارایه نمایند.
در صورت طولانی شدن روند تعمیرات مشتری بیش از 15 روز کاری به درخواست مشتری شرکت موظف است یک دستگاه امانی جهت رفاه حال مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.
به ازای هر هفته تاخیر پس از گذشت 15 روز از پذیرش دستگاه یک ماه به دوره گارانتی مشتری اضافه می شود.
دستگاههای با ایرادات عمومی به تشخیص واحد فنی و شرکت مادر از طریق فراخوان عمومی جمع آوری و نسبت به کنترل و رفع اشکال احتمالی اقدام می گردد.
در حین عملیات پذیرش مشخصات ظاهری دستگاه مشتری با ذکر جزئیات در فرم پذیرش درج شده و در صورت بروز هر گونه خسارت در حین تعمیر شرکت موظف است نسبت به جلب رضایت مشتری اقدام نماید.
سلامت و صحت کارکرد کلیه خدمات فنی ارایه شده و قطعات تعویضی به مدت 6 ماه از تاریخ فاکتور ارایه شده مشمول ضمانت می باشد.
شرکت می بایست در قبال تعمیرات صورت گرفته اعم از دوره گارانتی و خارج از گارانتی فاکتور ارایه نماید.
در صورت طولانی شدن زمان تعمیرات بیش از 60 روز مشتری حق دارد یک دستگاه جایگزین را از شرکت مطالبه نماید.
شرایط لغو گارانتی :
تعمیر و دستکاری دستگاه توسط اشخاص غیر مجاز
هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت
نوسانات برقی و استفاده نا صحیح محصول بطوریکه دستگاه ازشکل عادی خارج شود
تغییر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه در کارت ضمانت