منشور حقوق مشتریان


  • تمامی دستگاههای فروخته شده از سوی شرکت به مدت حداقل 18 ماه از تاریخ فروش دارای گارانتی می باشد.

  • شرکت متعهد است کلیه محصولات عرضه شده را علاوه بر دوره گارانتی به مدت 10 سال پشتیبانی خدمات و قطعات ارایه نماید.

  •  مشتریان جهت دریافت خدمات خارج از گارانتی قبل از انجام تعمیرات مربوطه حق دارند از حدود هزینه تعمیرات اطلاع کسب نمایند.

  • شرکت و کلیه واحدهای خدماتی مستقر در سطح کشور می بایستی پس از پذیرش دستگاه مشتری رسید پذیرش را با ذکر مشخصات کامل نوع دستگاه و ایرادات اعلامی به ذینفع ارایه نماید.

Image
  • مشتریان در صورت مواجه با هرگونه اشکال کارکردی طی 7 روز کاری از زمان فعالسازی دستگاه می توانند جهت تعویض دستگاه خود تقاضای خود را ارایه نمایند.

  • در صورت طولانی شدن روند تعمیرات  مشتری بیش از 15 روز کاری به درخواست مشتری شرکت موظف است یک دستگاه امانی جهت رفاه حال مشتریان در اختیار ایشان قرار دهد.

  • به ازای هر هفته تاخیر پس از گذشت 15 روز از پذیرش دستگاه یک ماه به دوره گارانتی مشتری اضافه می شود.

  • دستگاههای با ایرادات عمومی به تشخیص واحد فنی و شرکت مادر از طریق فراخوان عمومی جمع آوری و نسبت به کنترل و رفع اشکال احتمالی اقدام می گردد.

  • در حین عملیات پذیرش مشخصات ظاهری دستگاه مشتری با ذکر جزئیات در فرم پذیرش درج شده و در صورت بروز هر گونه خسارت در حین تعمیر شرکت موظف است نسبت به جلب رضایت مشتری اقدام نماید.

  • سلامت و صحت کارکرد کلیه خدمات فنی ارایه شده و قطعات تعویضی به مدت 6 ماه از تاریخ فاکتور ارایه شده مشمول ضمانت می باشد.

  • شرکت می بایست در قبال تعمیرات صورت گرفته اعم از دوره گارانتی و خارج از گارانتی فاکتور ارایه نماید.

  • در صورت طولانی شدن زمان تعمیرات بیش از 60 روز مشتری حق دارد یک دستگاه جایگزین  را از شرکت مطالبه نماید.


شرایط لغو گارانتی :

  • تعمیر و دستکاری دستگاه توسط اشخاص غیر مجاز

  • هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت

  • نوسانات برقی و استفاده نا صحیح محصول بطوریکه دستگاه ازشکل عادی خارج شود 

  • تغییر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه در کارت ضمانت

Image
Edit Page